Politica de retur

Prima pagină » Politica de retur

Dreptul de retragere conform OUG 34/2014 art. 9/1 este de 14 zile.

Dreptul de retragere/retur conform OUG 34/2014 art. 9/1 este de de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: „consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. Manereauto.ro vă oferă dreptul la retur pentru 30 zile calendaristice.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail retur@manereauto.ro

– Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
Dreptul de retragere/retur este de 30 zile si se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Daca din motive diverse, produsul achizitionat nu este identic cu cel pe care doriti sa-l schimbati pe masina, nu montati, nu aduceti modificari piesei primite pentru a fi montata pe masina si nici nu folositi componente din piesa primita, daca doriti sa efectuati returul .

Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii .

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

Procedura retur :

  1. Ambalare cu atenție:
    Vă rugăm să ambalați produsul cu grijă, având în vedere să protejați ambalajul original al produsului.

  2. Livrare exclusivă către curier:
    Predați coletul exclusiv personalului de la firma de curierat pentru a asigura o manipulare corespunzătoare.

  3. Instrucțiuni pentru Retur:
    Înainte de a trimite coletul, vă recomandăm să vă asigurați că ați primit confirmarea că comanda dumneavoastră este eligibilă pentru retur. Vă rugăm să ne furnizați informațiile necesare pentru procesarea returului, inclusiv detaliile contului dvs. bancar (format IBAN cu 24 de caractere) și numele complet al detinatorului. Aceste informații pot fi transmise la adresa de email retur@raftulcupiese.ro.

  4. Ridicare de la domiciliu:
    După confirmarea eligibilității returului, vom organiza ca curierul nostru să ridice coletul de la adresa specificată, oferindu-vă astfel un serviciu comod și eficient.

Costuri transport retur :

1. Sunt suportate de cumparator – daca acesta renunta la cumparare sau a plasat comanda greșit de catre cumparator.

2. Sunt suportate de vanzator – daca produsul este trimis in s-a expediat comanda gresit din vina vanzatorului.

Cu mențiunea că în cazul în care comanda beneficiază de transport gratuit, dacă cumpărătorul decide să returneze produsul, acesta va suporta costurile de transport tur-retur pentru produse.

Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii noștri.

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul.

ATENTIE – Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei/societatii pe numele careia s-a eliberat factura!

Adresa returnari:

Manere Auto

Str. Vasile Alecsandri nr 47, Loc. Craiova, cod postal 200115

Tel: 0770 914 460

Manereauto.ro NU accepta retur la :

– Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
– Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
– Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
– Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
– Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat.
– Produsele comandate prin comenzi speciale, externe (Pe pagina de produs este specificata mentiunea „La comanda„)
– Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)

Închide
Închide
Magazin
0 Favorite
0 Coș

Coșul meu

Închide

Coșul de cumpărături este gol!

Continua cumparaturile